IK wil Fotos van mijn .P.C. op mijn Digitale Fotolijsd zetten hoe moet dat.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat je ook foto's maakt van iets anders dan je PC ;---)

Antwoorden (3)

Ergens in je lijstje zit een gleufje met een geheugenkaartje erin. Op dat kaartje moet je foto's zetten.
Daarvoor moet dat kaartje even in een computer worden gestopt. Als je geen kaartlezer hebt, dan kun je die voor weinig geld kopen (10-20 euro).
AWM
14 jaar geleden
Je stopt de bijgeleverde USB-stick/kabel in een USB-poort en je gaat je foto's slepen naar de daarvoor bestemde map...

Bij de USB-stick stop je die in je digitale fotolijst en met een USB-kabel hoef je verder niets te doen...

Eénvoudiger kan ik het je niet uitleggen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat ze in JPG formaat zijn? Zoniet, dan zul je ze eerst moeten converteren naar JPG.
Daarna is het een kwestie van uploaden via de USB aansluiting naar de digitale fotolijst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Goedkope fotolijstjes hebben geen USB-aansluiting, alleen maar een geheugenkaartje. Ik weet natuurlijk niet welk type
het hier om gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook niet. Heb er net 1 voor mijn vader gekocht, en die had netjes een USB aansluiting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder had een erg goedkope en ook die had een USB aansluiting...